وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

کار کوچک کن

پسرم

عزیز دلم

هر وقت دیدی کاری سخت یا از انجام دادن کاری  خسته شدی بزن تو سر کار

یعنی اون کار کوچک در نظرت نشون بده

مثلا بگو چیزی نیست فقط شستن دو تا بشقاب

چیزی نیست فقط یه تز 

چیزی نیست فقط چند سال درسخوندن کتابای اسونه

عین ادامس جویدن 

بعدشم سعی کن همراه با کار اهنگهای ارامش بخش گوش بدی 

تصویر سازی ذهنی

سلام پسرم

هر وقت ور از جون به چیزی ادمی نرسیدی و اذیت شدی

کافیه که به خودت برسی و تصویرهای ذهنی کنی در هر موقعیتی که هستی و انرژی  مثبت دریافت کنی

مثلا من بخاطره جبران شکست قبلیم دوست داشتم ازدواج کنم

ولی ادم درست پیدا نکردم

شروع کردم به تصویر سازی ذهنی

من و تو زندگی کنیم

برم سر کار 

و یه زندگی مستقل  از شوهر  داشته باشم

برای امروز که خیلی خوب بود

عزیزم دنیای بیرون رو تغییر نده چون نمیتونی 

ولی

ولی میتونی درون خودتو تغییر بدی

به سادگی تمام

دوست دارم

مامانت


یک کاری پیدا کردم ٣ ماه

٣ ماه روپام باید وایسم روزی ٤ الی ٥ ساعت بکوب باید کار کنم 

خدا دید من خیلی لباس دارم گفت نشونت میدم 

خدایا ما فقط لباس داشتبم زیاد

اینم نتونستی......

میدونم دیگه سراغ چمدونهایی که میبندم دیگه نمیرم

توشو پر از نفتالین کردم 

باشه فقط یک کار درست حسابی که حقوقش خوب باشه کمکم کن دست پا کنم 

اون چمدونهایی که قایم کردمم میدم 

لباس

پسرم خوبی سلام

پسرم هیچ وقت لباس زیادی نخر 

هر وقت دیگه لباسات نخواستی بنداز و جدید بگیر 

مثل من نباش که نمیدونم با این همه لباس چی کار کنم

منم مجبورم یه سریاشو قایم کنم

یعنی میتونم بهت بگم اگر از الان تا پیر بشم من لباس دارم که میتونم استفاده کنم و همه در حد نو هستند 

البته برای تو هم خیلی لباس خریدم که فکر کنم تا ١٥ سالگیت اندازت بشه

فقط ٥٠ تا شلوار و دامن دارم 

خوب خیلی زیاد

یه روز اگر بخوای همه رو بشوری خیلی سختت میشه 

در حد خودت لباس بگیر 

دوست دارم 

مامان

سلام پسرم خوبی

پسرم میخوام یک توصیه بهت کنم

اگر یه روزی ازدواج کردی از همسرت خسته شدی

دلت عشق تازه خواست

خواهش میکنم این مطلب رو بخون

پسرکم چی میشه تو اینجوری میشی

فرض کن همسرت یک عدد 

اول باید بگم که برای تو همه زنها مثل همن چون مغز تو اینجوری هست 

مثل اینکه من بگم حست به عدد ٢ چیه

حالا حستو به عدد ٤ بگو 

همه عددن اسماشون فرق میکنه 

بر عکس ما خانوما ما اقایون اصلا عدد نمیبینیم ما گل میبینیم 

عزیزم میخوام یه چیزی بگم شاید خندت بگیره

ولی واقعا برای شما مردا اسم که فقط تفاوت داره

درسته شاید زنی از نظر ماکمبود داشته باشه ولی از نظر تو اصلا احساس نمیشه بجز اینکه به حرف ما زنها گوش بده

میخوای ازمایش کن یک مرد که تا حالا رابطه ای نداشته با یک خانوم مزدوج کن زنه از نظر من خیلی ایراد داشته باشه و مرد اتفاقا بر عکس این خانوم باشه

میبینیم که با هم زندگی میکنند و هیچ عیبی مرد حس نمیکند 

میبینی عزیزم چون شما مردها خیلی منطقی فکر میکنید 

به محض اینکه یک خانوم مثل مادر و دختر یا خواهر به این مساله پاش باز بشه اینا فردا طلاق میگیرن 

بخاطره اینکه شما مردا اکثرتون کلی نگرید و ما خانمها اکثرمون جزیی نگر 

شما مردا خیلی قوی هستید ولی تا حالا احساس خود بدبختی کردید 

وقتی این احساس میکنید که عقلتان را دست یه مشت جزیی نگر میدید 

عزیزم اینا هورمون شما مردا دوپامین در مغزتون بیشتر ترشح میشه

ما خانمها سرو تیین اگر اسمشو درست گفتم

وسط نوشتنم اومدی بغلم حسابی چلوندمت 

 فکر کنم باید منظورمو متوجه بشی

تا اینجا کافیه


دوست دارم

مامان