وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

امام زمان اروحنا فداه کسی نیست جز حجت بن الحسن العسگری منتقم ایشون از خاک در میارن ادم

منم نما نخونده دارم از عمد نخوندم چند وقت از خدا دلم گرفته بود ولی الان نشسته میخونم تونستم ایستادشو غضا میکنم

فرض کن اینا به منه بدبخت میگفتن تو ادعا کردی بعد خودشون همشون ادعا میکردن جز من

خیلیا ادعا کردن نمیخوام بگم چون دیگه شورشو دراوردن ادعا میکردن امام علی هستند یا حضرت پیغمبر یا امام زمان ارواحنا فداه

لعنتیا بی ادعا ترینتون من بودم باز به من چسبوندید بعدشم گفتید مریضه

من قبلنا اروم بودم الان عصبی شدم بخاطره عصبی نباشم قرص میخورم

هم زندگی زناشویی هم اینهمه ظلم تجاوز جنسی به من ادمم حدی داره خوب


خسته شدم برم استراحت کنم

راستی به فاضلاب دورش میتونی توربین ببندی تولید برق کنی

موشک هواپیما گشتی همه چی میشه ساخت مثل اب خوردن اصلا احتیاج به دعا ثنا نیست با این کار چون همش مکانیکی روحی میشه

رفته بودیم تیمارستان سریع بابامو دوره کرده بودن این ادعای امام زمان بودن میکنه بابام گفت نه این بدبخت یه کسی کار نداره و واقعا هم همینه

من خاک کف پای امام زمان ارواحنا فداه هم نیستم

امام زمان ارواحنا فداه منتقم هستندو قشنگ از قبر مردم بیرون میارن عین قیامت

همه معصومین چنین قابلیتی داشتن کلهم نور الواحد

من ارزومه حتی اگر مردم زمان امام زمان اروحنا فداه زنده بشم در رکابشون باشم


بعد این خل چلا به من گفتن تو دوقطبی دازی بخاطره همین طرح

به والله 8 ساله دارم قرص میخورم هیچ ادعایی نداشتم تازه هرکی ادعا کنه دهنشو گل میگیرم

قبلشم نداشتم

بعد خامنه ای به ریسی میگفت سید خراسانی

این زنا کار سید خراسانی هست بچه های حرومزاده هم پای رکابش هستند حتمی

ببین خامنه ای من نمیدونم تواز رو قصد این کارارا میکنی یا از روی ساده لوحیت

به بابام گفته بودن دفعه بعدی بیاد حرف بزنه دیگه زهراتو نمیبینی


اخه چرا ظالم

تو کی هستی؟

بعدشم من دارم قرص میخورم که فقط اعصابم اروم باشه گیر شما نکبتا نیفتم


قاسم سلیمانیم ارتتشیه حالا نمیدونم واقعا توبه کرده یا دوباره یکی از نمایشاش

نمیدونم اصلا کجایی هست

یدفعه 6 میلیون ادم که گذاشت سر کار

خامنه ای هم که واقعا نمیدونم چی بهش بگم

دختر یتیم شهید هسته ای دید بهش گفت به به موهات چقدر بلنده زن 7 پیغمبرم اینجوری بود خیلی حال میکرد پیغمبر

خجالت بکش مرتیکه اون فقط 5 سالش بود

نمیدونم میفهمید دارید چی میگید؟ وقتی میگم دهنتون همینج.ری باز شعار بدون شعور دارید منو میندازید تیمارستان

بچهها منه زهرا وقت سر خاروندن ندارم مگه پیغمبر نفرمود انا مثلکم چجوری اینهمه زن داشته باشه همزمان کلما حکم به العقل حکم به شرع و کلما حکم یه شرع حکم به العقل

فرض کن فضاپیمایی که تا اخر دنیا بره رو با این طرح میشه ساخت

گفتم بجای بنزین نفت از این روش استفاده کنید نفتم برای ایندگان میمونه

همچنین همه چی ماشین کامیون بولدوزر همه همه چی حتی کمک به گیاها برای باروزی بهتر