وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

عاشقتونم

بچه ها همتونو دوست دارم بجز ادم بدا و عوضیا اونایی که هنوزم عوضین و بد هستن

هر وقت از خوب بودن خسته شدی

خسته شدی که نه کاری داری نه زندگی نه همسری نه خونه ای نه ماشینی

اول یاد خدا و بعدش امام زمان بیفت بعدشم بیا سایت ما

حتی اگر توبه کردی پاشو بیا


من زهرا هر روز منتظر همتون هستم

انگار توسایت نشستم تا بیای

هر گز فکر نمیکردم توی بیمارستانی بستری بشم  اذیت ازار بشم که خودم دارم حقوق پرسنلشو میدادم

یا یک بیمارستانی که خودم ساختمش

درده ها 

فدای یه تار موی امام زمان ارواحنا فداه 

بیشتر داداشام خوبن حتی اگر بعضیاشون اشتباه کردن به کار بدشون پی بردن انشاالله و دیگه اذیت نمیکنند

میخوام 100 تامثل علی بسازم علی عقایدش به درد نخوره رفتارشم همینطور ولی علمش خوبه

حداقل از علمشون استفاده کنیم

برای همشونم به وفور کار هست پول هست 

سلام خوبید؟

شندید میگن میخواهی بفهمی بچه گشنشه تشنشه گرمشه سردشه و کلا هر چیزیش هست مادر ببنید چه حسی داره و چی میگه

میدونی چرا با اهنگای من کیف میکنید؟

حس میکنم خیلی به همتون نزدیکم:))))