وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

چالش

پسرم میخوام به یک چالش دعوتت کنم

٤٠ روز بو ندیم  

دوست دارم اینو رعایت کنیم 

فقط تو را

نمیدونم تو بزرگ میشی به مامانت چی میگی

که خودم مچل یمشت مردی که دنیاهامون با هم هزاران کیلو متر فاصله داره کردم

امید وارم بهم نگی تو خودت لنگ مرد بودی توصیه چی بهم میکنی 

راست میگی

امروز که دیدمت حس کردم چقدر دوست دارم

وقتی دیروز دستت رو گذاشتی روی پیشونیم از شدت زیبایی دستهات نمیدونم چی کار کنم دستت را میبوسیدم ارام نمیشدم از گونه هایت میبوسیدم ارام نمیشدم لبهایم را روی لبهایت میگذاشتم وای که چقدر خوب بود 

عزیزم خاصیت جوانیه 

سودای جوانی تو سرمه که این فکرها رو میکنم

ولی 

الخیر فی ما وقع

خیلی هم بد نشد 

بو

پسرم سلام

برای تصمیم به تمیزی هیچ وقت دیر نیست

تصمیمتو بگیر که از الان همش در بیرون حتی در خانه بوی خوب بدهی

یا حداقلش دیگه بو ی بد ندی 

وصیت

بچه هاتون دوست داشته باشید 

بعضی وقتا محکم بغلشون کنید و سرشار از بوسش کنید 

بهشون بگید که عاشقشونید هر روز

همسرتون رو در اغوش بگیرید ببوسینش و بخاطره اینکه هست ازش تشکر کنید 

دنیا خیلی بیرحم