وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

یه کانال ازدواج راه بندازید فقط پسرا مشخصاتشونو بزارن برای ازدواج از ۱۷به بالا خانوما پسند کنند 

نظارتم بر اون کانال باشه

زیادم بهش فکر نکنید هر وقت اومد که میاد راجع بهش فکر کنید  الان با حجاب خوشگل خوش تیپ درس کار علم مهمونی و خوشی پارک کیف کنید

اصلا ابدا نگید بچه هاتون ترشی انداختید 

هر دختر و زنی حداقل بالای ۳۷ یکی تا دو تا خواستگار داره ولی دیگه پسر شاید نباشه

نباشه حالا ولی خوب باشه

من عمه های مامانم تا پیری خواستگار داشتن خودشون قبول نمیکردن 

شمام دارید مطمانم ترشی برای دشمن امیر المومنین والا 

ما خواستگاری پر داریم 

حجابتونم رعایت کنید خواستگاراتون زیاد ترم میشن برید مسجد حسینیه دانشگاه همایش حجاب رعایت میکنید ولی تیپ بزنید 

نمی‌دونم پیامهای صوتیم به دستتون میرسه یا نه

اینهمه میگید پول نیست ما کار راه بندازیم 

بیا الان بجز پول نوبلام پول جمع کردم کی می‌تونه بگیره سود خوب به من بده از بانک کناره

شما که ادعا میکنید حلال خور دزد قاتل نیستید آقا اینم پول برو کار کن دیگه؟


بچه ها خوردن این داروها سرطان بیماری های بد دور می‌کنه

چون دیگه پیام تو بدن نمیدون اینا هر کاری کنند دویدن پیام ها رو می‌خوان سرعتشو بیارن پایین

چه خوب میشد آدم همش بدون وای چیزیش نشه یه واکسنی بود

نمی‌دونم چی میشد تا حالا همچین آدمی نداشتیم همه هم اگر تونستن آروم بودن یا خودشونو آروم کردن 

جالبه بدونید تو افسردگی هم سریعه پیام ها ولی دیدی یکی آنقدر میدوه تا غش کنه اونا اینجورین