وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

اراضل و اوباش

باید یک کارگروه درست بشه از پلیس و کارگاهان درست

اینجوری نمیشه نخبه هامونو ور دارن ببرن هیچی به هیچی 

هر کی حتی مضنون بود زندان تا ابد 

تو ابد هم کار بهش بدید پول بده اون شخص یا مردم بده در خود زندان

الکی الکی که نیست

به قول خودشون دوران بزن درو تموم شده 

اره تموم شده 

میخوایم پدرتونو در بیاریم 


از مقام قضایی میخوام سریعا رسیدگی کنند 

ممنون

خیلیا میپرسن ادم بدا چی شدن؟

منم میگم ببین دارن ادماتونو دستگیر و ماهیتشونو تغییر میدن 

حالا بعضیا زندان بعضیا تیمارستان که انشاالله تعطیل بشن 

خودتون باید مراقب ادماتون باشید 

بعدشم میخوام به اینا بگم انقدر از این کارا کنید تا اسراییل بیاد پوست همتونو بکنه و سلاخیتون کنه 

اخه چقدر عوضی


اینهمه وفور نعمت چرا حسادت چرا کثافت کاری چرا قتل

اقای احمدی نژاد ما چشممون به شماست

بیمارستان زدید؟

خوبه ما یک بیمارستان مخصوص خودمون داشته باشیم 

اول گفتم زانو الان میگم همه چی 

بیمارستان

خوب سلام

اقا میخوام اون بیمارستان بیمارستان بشه فوق تخصص زانو و جراحی زانو و دست و استخوان 

میخوام بیمارستانمون اینجوری باشه 

نه هتل باشه نه تیمارستان 

بیمارستان زانو و استخوان و جراحی هم انجام بدن لطفا پیگیری کنید تا این کار صورت بپزیره 

البته یک درمانگاه هم داریم که سرما خوردگی هم ویزیت میکنند 


لطفا انجام بدید 

باتشکر 

ماشین

سلام 

چی شد ماشین خریدید؟

اگر نخریدید چون راننده ندارید  اندازه پولش  کار کنید باهاش یا یه جایی سرمایه گذاری کنید 

من پول میخوام یالا من ماشین میخوام