وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

09357455281

سید حسین لاجوردی

09124900873

سید عمار لاجوردی

سید عباس لاجوردی

این سه اقا برادران من هستند و بسیار معتمد برای حسابداری

سید زین العابدین لاجوردی

+989123483763

وکیل مورد اعتماد برای شما 


دوستان اینایی که معرفی میکنم تاپن پس حتمی اگر احیانن الان لازم ندارید حتمی شمارشونو سیو کنید چون منکه خواهرشونم بهشون کارم میفته


مرسی از شما خوبان

و مرسی از شما مردم خوب  

بچه ها اینایی که به شما میگم سیو کنید جتمی یا الان یا یه روزی بدردتون میخوره

انقدر دست دست نکن ولی 


سایت زیبا و خوب و بازار کاری میخوای بیا اینجا

09039074244

این شماره اقای لاجوردی هست

اگر دوست دارید سایت خوبی بسازید که هم سر موقع درست بشه هم قیمت مناسب و هم قابلیت های خوب سایت و هم زیبا و مدرن با ایشون تماس بگیرید

من خودم کار ایشون دیدم و بسیار پسندیدم

ایشون هم متعهد هستند هم قابل قبول و مطمان


با تشکر از ایشون 

و با تشکر از همه



بمیرم الهی براتون

شما فقط خوب باشید من همتونو کاخ بهتون میدم یعنی خدا امام زمان بهتون میدن

فقط به من ادم خوب معرفی کنید 

مردم در به در دنبال ادم خوبن کجایید؟

خیلیا مثل من هستند دنبال ادمای خوب در همه چی هستند تا هم کمکشون کنند هم تشکر کنند ازشون

من از شما متشکرم 

شهر سازی

http://rooftruss.ir/index.php/fa/

اینم سایت عالی و کارخانه با انصاف و خوش وعده در زمینه ساختمان  اعم از منزل یا برج مسکونی یا برج تجاری حتی اسکلت های فلزی پل 


اقای محمودی و تیم خوبشون تونستند حتی صادرات داشته باشن و ساختمان بسازند در کشور های مجاور 

اگر دولت های عربی  و دنیا فرد متعهد و خوش فکر در زمینه ساختمان و پل سازی میخوان من ایشون رو معرفی میکنم