وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

فقط نماینده مجلس ۳به بالا مشاور داره برای همین آنقدر بیخیالن

حتی اگر حرف بزنند 

بزرگان ما میگفتن فقط یه کار ادامه بده من مصخرش میکردم 

الان بهش رسیدم چون همشو ضعیف عمل میکنیم هر چند تا 

بجز کارای کوچولو مثل همون بری تو سایت ببینی پول بگیری چون ریت سایت آوردی بالا اونم تازه بستگی داره

والا من گشتم پیدا هم نکردم کسی دوتا کار کنه تو هر دو تاش موفق باشه و عالی عمل کنه 

تازه این جدای بحث دشمنیه

من الان کمتر شده همش تو اینیستاگرام علمی بودم بعضی وقتام خنده فقط تو این ناخونم فالو میکردم چون میخواستم جای دعوت میشیم ناخونامو چجوری حالت بدم بقیه همش علمی خبرهای جدید علمی 

میرفتم تک تک قرصارو سرچ میکردم ببینم چیه مخصوصا برای خودم 

الان وقت ندارم برم فقط اینا میرم

اینا هم که دیدی علمی ندارد حوصله سر بره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد