وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

یه نیم روز استراحت کردم تا زندگیمو بگم چون خواسته بودید

وقتی حامله بودم منو زد ناخونه پام شکست رفتم خونه بابام

بعد برگشتم مامان باباش اومدن واسطه شدن برگشتیم 

فیلم سکسی نگاه میکرد اخه یکی یک هلو عین من داشته باشه فیلم نگاه کنه البته با خجالت فراوان

4 ماهم بود ما غذای شبمون از کارخونشون بود رفتم پیش دکتر گفت چی میخوری گفتم باقالی پلو زرشک پلو همه حاضری از بیرون میاریم دیگه نگفتم پر از سنگ

اصلا روم نمیشد حتی به مامانم بگم این منو زده

خودش زنگ میزد یه خانوادم بیاید ببرینش من بیرون میکرد از خونه قفل در خونه رم عوض میکرد

چرا بای ذنب؟

بابام میگفت کسی که بابا داره گریه نمیکنه مگه بابات مرده

الانم میگه گررررررررریه

روم نمیشد بگم ما نداریم همیشه

میرفتم انقدر بازارارو بلا پایین میکردم تا یه لباس ارزون شیک پیدا کنم

هم برای خودم هم برای حسن هم برای پسرم

شلوار مدرسه مو میپوشیدم با شلوار بابامو


اخه کدومتون ازدواج کردید میرفتید این ور اون ور شلوار مدرسه تون میپوشیدید

حتی بچه مدرسه ای ها میرن بیرون یه شلوار دیگخ میپوشن باید اسمم تو گینس ثبت بشه بخاطره این

روم نمیشد به بابام بگم پول بده توعقد.حسنم میگفت تو عقد وظیه ندارم برای چیزی بخرم

اولین روز منو برد بستنی فروشی یه بستنی با یه اب هویج کوچولو خرید گفت این اولین بار اخرین بار من پول ندارم هر روز برای ت خرج کنم



بچه ها من چیم کم بود گرررررررریه

سادات از پدر مادر

خوشگل

خوش اندام

با دین

با انصاف

مهربون

مومن

دختر

دیپلم ریاضی فیزیک

حافظه 7 جز قران

برنده دوبار احکام منطقه من دبیرستانی بودم گفتن بیا معلم احکام مدرسه شو

ادن ترمز هوایی به خوارزمی

کسب رتبه در مدرسه بریا شرکت در ازمون ربوکاپ

تازه اینارو بهش نگفته بودم

مودب

حالا این کوفتی رو به من داده وسط میدون بهارستان حالا میگه این وسط ماچم کن منم نکردم

رفتیم تو پله های خونه عمم گفت تا ماچم نکنی نمیریم منم ماچش کردم کاش ریده بودم بهش نه ماچ

تامام فک فامیل واسطه شدن تا این تو عقد برام فقط یه مانتو خرید

اصلا یه جهمنمی بود برای خودش



بخدا قیامت من یه پوستی از کلتون بکنم

من موحدم اصول دین قبول دارم

شما برو خودتو دریاب که اصول دینم حتی قبول نداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد