وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

ما به بقیه کشورها هم کار نداریم

ما اومدیم نوبلا گینس المپیاد المپیک درو کنیم هرکی با منه بسم الله

ولی به نظام هیج کشوری کار نداریم

یه بنده خدایی یه چوب بود روش یه سری حروف بود یه فنجان میزاشت بعد اظهار جن میکرد این حرکت میکرد

من گفتم خوب از حرکت این برق ماشین هرچیزی بجز خوردنیا میتونیم بسازیم یه بنده خدایی ساخت برقشو

حتی دست پا میتونستیم بسازی همه چی دیگه شاید حتی مغز تازه اظهار روح میکردیم تو بدنی که ساختیم بابای طرف زنده میشد

همه پا داشتن پای خودشون ها

فکر کنم اینا سر این با ما چپ شدن

اخاه اظهار روح اظهار جن مگه حرام خود علم امیرالمونین

میگم شما با اسلام مخالفید

تازه داشتیم حلو تر هم میرفتیم پادرد داری یه سیستم وصل میشد پا دردت بهتر میشد


سر این فکر کنم خیلی سوختن تو که نظام دستتته چرا انقدر حسودی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد