وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

شعر حامد زمانی مرگ برامریکاشو گوش بدید

فکر کنم دهن ایران میخواد سرویس کنه

بچهها میدونید چیه شما یه قانون جنون گذاشتید هیچ کدومتون قرس اعضاب مصرف نمیکنید من فکر کنم  اگر این قانون مصخره بی سر تهتون ور دارید اگر قرص مصرف کنید 98 درصدتون خوب بشید جدای شوخی به من گفتید دوقطبی اما خودتون دوقطبی رو درست میدید از دوقطبی هم گذشتید

فقط شبیه خودت هستی زهرا  حامد زمانی هم فکر کنم برای منه منکه کنیز کنیز حضرت فاطمه هستم

بچه ها من دوست ندارم بهم بگید معصوم یا امام من اولا نیستم من خادم خادم حضرات معصومین هستم هر کاری کردم وظیفمه اگر بدونم نگم گناه کردم 

شمام اونایی که احساس بزرگی منشانه میکنند قرص بخوردن قرصم هیچ جا نیومده یعنی مجنونی انشالله همتون خوب میشید باهم هی کشف میکنیم کیف میکنیم نوبلا رو درو میکنیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد