وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

گلسازی بلد شدم گفت میخرم ازت من میرفتم بیرون دیدم سگ اوردن تو کوچه تا من نرم کار کنم

باشه من به امام زمان اعتقاد دارم اون حتمیمیاد ازقبر با همین بدنت میکشتت بیرون سرتو میزنه نون یه زن بی پناه میبری؟

قرص بخورید شاید افاقه کرد اینهمه حجم از تنفر به ما بدبختا که میگیم کل نظام نمیخوایم و نمیریم سر جاتون بشینیم فقط کاری نکنید باهامون

هی چوب تو.......نکنید بعد نگید چرا داد زد که البته ن دادم نزم .بعد بگید چرا حرف صلح زد بین مردم

رو تختم بودم عین گچ حتی نمیتونی بخوابی حتی نمیتونستم داراز بکشم ملعون اومد ر وسرم گفت تو خیلی میخوابی من اصلا میتونم بخوابم حتی نمیتونم دراز بکشم وقتی اونجا بودم خودتون بخورید حرف دروغ به من بدبدخت نبندید. من با دکتر بحث کردم گفتم اگر شما شنیدید این قرصا چی کار میکنه من حس کردم اونم 9 سال تمامشم خوندم حالا کدوم با تجربه تره؟ گفتم من لیانس ای تی شما یه نقص ببینید تو کار ای تی  من با اینکه دکترید میان میگید من نظر بدم نظرم اونقوت غلطه ؟ تازه رو سر من داره تجربه میشه

بخدا شما خیلی دیونه هستید ما دو نوع دکتر داریم یا دوقطبی یا سالم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد