وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

بچه ها من شهید شدم ناراحت نشید متل من زیادم

ببار از خامنه‌ای ریسی شکایت کردم حبس خونگی شدن

بعد اینا فکر کردن من می‌خوام جای اینارو بگیرم

هرگز من جای نکبتتتونو نمی‌خوام

من اصلا چیزی نمی‌خوام 

فقط دارم اینارو میگم مردم نفهم نمی‌رم بدون اطلاع زندگی نکنند 

هیچی قضیه از این قرار بود یکیشون عکس ستاره اسراییل چسبونده بود به سایتی تازه برای اسراییل کری خونده بود که ما یهودیان تو خوبی برتریم شما یهودیان تو بدی

یه بار گفتم حکومت عین شتر خامنه ای سریع گفت من مالک اشترک



آخه آدم چی بگه باورش نمیشه

نمی‌دونم ولی زمینی که خمینی دفن توش فکر کنم غصبیه

بیچاره مردم ساده دل 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد