وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

فیلم رنگ خدارو دیدم هی میخواستم گریه کنم جلو بقزمو گرفتم

خدا رو شکر فرصت نمیزاره گریه کنم

من نشنیدم خامنه‌ای بگه همه باید درس بخونید درس حوزه بخونید 

ولی شنیدم فتوا داده پول خرجتون میشه پول دولت کار حروم میکنید اگر دانش آموز هستید درس بخونید 

تو پدر ملت نیستی 

تو پدر ملت درآوردی

مواظب باش اصراف نشه ولی درس خواندن از اول واجبات هست

به مردم کار بدید کار همیشگی حتی اگر پول ندید خونشون بسازن کار بدید با پولشونو خونشون بسازن 

ماهی نده دست مردم اونم یکی دوتا ماهیگیری به همه یاد بده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد