وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

همه معمم همه درس حوزه دانشگاه خونده همه حافظ قران

خامنه ای با بهشت رفتن شما هم موافق نیست

توبهشت میگن اندازه تعداد ایاتی که خوندید بگید برید به اسمونا

این برگشت گفت حفظ چیه 

توی مدارس زنگ قران باید حفظ کنند هر چند دو ایه کوچک

والا دینی هست

همه با دین

همه با دیانت

بخدا یه روسری انقدر سخت نیست

یه نماز نشسته انقدر سخت نیست

اجداد ما پوشیه میبستن

من همیشه گفتم اونیم که بجه نداره اون یکی ازدواج نکرده تازه بجه داره پول نداره تو بیشتر پول داری

خدا عدالت داره

کلاه شد گلوله باران

بج ها اینا میترسن منایران بگیرم چینم بگیرم زاپن و گره جنوبی و کره شمالی هم مال خودم کنم بعلاوه روسیه

اخه ادم چی بهتون بگه من تکلیف ندارم والا حتمی این کارو میکردم

خدا بهم نگفته برو چین بگیر

انقدر بخاطره چین من گریه کردم

یعنی واقعا فکر میکین مردمش دوست دارن هشت پا بخورن به جای استیک

تازه تو قبرم میخوابن

بچشون نگاه میکرد مادر پدر بالذت میخوردند که بچشونم بخوره

بچه ها اینا غذا ندارند روغنشون روغن فاضلاب

اصلا مسلمون نداره ولی خدا گفته فقط هوای مسلمونارو داشته باش؟

همه لاغرن گفته بودند یک بچه لان شده دوتا بچه عیب نداره



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد