وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

کلام شد گلوله باران بشنوید

بچه هامو حرومزاده کردن تخمک منو برداشتن

هزار بلا سرم درآوردن دانشگاه با رتبه ۷۰فوق رام ندادن رفتم برم دوباره از لیسانس شروع کنم مدرک دیپلممو ور داشته بودند دانشگاه گفت حالا بیا بمون آخرش تصمیم میگیریم مدرکتو بهت بدیم یا نه با اینکه کارنامه هامو برده بودم

اینا می‌دیدند شب بهم تجاوز میکنند تخمک برمیدارند من صبح میرم حمام نماز میخونم میرم دانشگاه سرمه میکشم شیک میکنم بهترین لباسامو می‌پوشم دیگه اینا دیونه شدن

من دختر مرعشیم دختر خوییم دختر آیت‌الله بهجتم که دورش پر از اطلاعاتی بود

نزاشتم گفتم اشکال ندارد حافظ قرآن میشم

با همون گچی توی تیمارستان داشتم قرآن حفظ میکردم

بچه ها قرآن

بچه ها حوزه درست حسابی

بچه ها درس

بچه ها نماز

بچه ها روزه

بچه ها تمیزی

بچه ها





خدا

اهل بیت

امام زمان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد