وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

بچه ها درس بچه ها کتاب مفید

یکدفعه خامنه ای نگفت کتاب بخونید گفت من می‌خوام بخوابم یه چند خطی کتاب میخونم


بچه ها کتاب بخونید حتی اگر کارمندید کتاب صوتی دانلود کنید تو مسیر بشنوید 


یه شیعه امام زمانی باید کتاب بخونه کتابهای خوب باید چند شعر حافظ و سعدی حفظ باشه


من تو دانشگاه تو مشاعره شدم اول تازه با استادم که دکترای ادبیات بود مشاعره کردم


بچه ها سواد 

شعرهای منو بخون 

استاد گیرت اومد هی ازش سوال بپرس بزار درست یاد بگیری هیچ وقت یه استاد خسته از پرسیدن نمیشه

چه دانش آموز هستی چه دانشجو بگو برام توضیح بدید لطفاً

هیچ وقت خجالت نکش معدلت بزار ۲۰بشه

دختر بیکار من نبینم یا درس یا قرآن یا دریای دیگه یا گلدوزی

در کنارش دروس حوزه و دین حتی اگر بچه دارید یه فرصتی هم برای مطالعه بزارید حالا یا حفظ قرآن یا منتهی الامال شیخ صدوقی زندگی مامانتو بلد باشی هیچ وقت بیکار نباش

یه بلاک اسکای درست کن هرچی مهم رو بنویس من می‌خوام کل ایران بشه زهرا

یا خیاطی کن کتاب بخون بیکار نباش


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد