وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

یه بار رفتم قم به مامانم اینا نگفتم چادر نداشتم ولی موهام بیرون نبود اینا بهم یه چادر ندادن حالا هوا هم سرد اومدم برم قسمت زنونه یکی از خادمان با این دست بیلا زد گفت برو مردونه گفتم خونه عممه اینجا مال ماست من زنم حضرت معصومه زن بود

آقا رفتیم مردونه مارو زندان بردن تیمارستان بردن بهمون شک زدن خامنه ای  پیام زن من شو داد 



یعنی پدرمون دراوردن

حالا داریم میرم پلیس مکاشفه هم کردیم از یه صحن رد شدیم که اصلا نیست اینا آنقدر عقده ای هستند هوایشون نبود

خامنه ای عقده ای کرده خادمارو وزارت اطلاعات


ما این بی بیمون امام رضا بابامونه اینجا نریم کجا بریم کجا بخوابیم کجا زندگی کنیم


خامنه ای وحشت داره من برم تو حرم بی بی معصومه زندگی کنم


آخه چقدر گهی خفه شدی آنقدر دنیا پرستی نکبت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد