وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

منو اگر نگیرم میرم تو حرم بی بی معصومه اصلا زندگی میکنم

گروه حفظ قرآن راه میندازم

با گروه زیارت نامه

با گروه حفظ نهج البلاغه حفظش

با گروه حافظ حفظش

با گروه پرس حوزه

غذامم بیسکوییتی نونی 

دانشگاهی ببینم چی داره میرم 

یعنی فرض کن خونمه دیگه پسرمم کنارم 

بچه ها اینا از قناعت و درس خون و حوزه خون و حافظ قرآن و معممی وحشت دارن

همه آخوندا هم با ثروتی بار آوردن خونم بچم

بچه داشته باش خونه داشته باش خونتون اجاره بده برو حرم زندگی کن 


چرا در مساجد بستی فقط وقت اذان بارسا یا تابستونا

آقا من می‌خوام تو خونه خدا زندگی کنم مشکلی داره؟

من می‌خوام تو حسینه ی زندگی کنم خونه بابامه؟

من می‌خوام خونه عموزادهام امام زاده ها زندگی کنم؟

پول جمع کردی از خونت به دیگران هم بده

من می‌خوام تو حرم امام رضا بی بی معصومه زندگی کنم

خونتون میدی اجاره یه مقدارشو خودت برماداری بقیشو دست دیگران بگیر که اونام خونه بخرم

حوزه دانشگاه حفظ قرانتم برو 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد