وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

کجا گفته پیغمبر و امیرالمومنین تو خونه شب می‌خوابیدن

به جاش همش فرمودند تو مسجد بودند تازه بحث علمی هم میکردند حتی تو حیاطش می‌خوابید مینشستن حرف میزدن تو مسجد بودن برای همین گفتم ۴تازن نمیشه

قرآن گفته اما پیغمبر نکردن لقد کان فی رسول الله اسوه حسنه

برید خونه امیرالمومنین تو کوفه ببینید یک اتاق ۱۲متریه

باشه اجاره بده خونتون یه اتاق ۱۲متر یه جای پرت بگیر یا برو مسافر خونه برای بچه سازی

میگم اینا روابط زناشویی رو دیوانگی میدونستن برید حدیثشو بخونید 

چرا وزیر خارجتون سواد نداره آخه بیسواد من حالا بیام با تو بحث کنم با خامنه ای بحث نکردم گ....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد