وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

من که همه چیو گفتم بزار بگم

پدر بزرگ من وکیل آیت الله مرعشی نجفی بود

خونشون اجاره ای تو یه منطقه ی پایین قم

پدر بزرگم اعتقاد داشت مالش مال امام زمان و از اون پایین تر هم هست اونا به پول مستحق ترن به خانوادش زیاد نمی‌داد 

بشری دختر ۱۲ساله که خالم باشه شهید چادرش چادر دختر مرده محله بود چادره سبز پدر بزرگم می‌گفت زمان شاه حق ندارید برید مدرسه اینارو داییام درس دادن آنقدر که توی ۱۶سالگی خالم با همون چادر سبزش کتابی نوشت به اسم حجاب


خوبا رفتن ما بدا موندیم

دیگه نمیتونم بنویسم ببخشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد