وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

نبینم کسی گریه کنه اینا شاد میشن

کار روزمرتونو انجام بدید لبخند بزنید بزار پدر اینا رو در بیاریم

دیدی همه شهدا دارن میخندن همشون خندون بودن تو جبه ها 

به قول علی صادقی بخند بخند بخند شهدای هسته ای ما همه لبخند ماشینش اردی بود کثافتا گذاشتن توی موزه ماشینشونو 

ما برای رضای خدا کار میکنیم با پول کم

من از بچگی عیدیامو مامانم طلا کرد همه صبری یاد مامانم داده بود  فروختم نصفشو بزار خودمو بگم من یه مقدار از پول رهن دادم ولی با پدر مادرم زندگی میکنم اجاره اونجا سه میلیون که به من میدن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد