وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

بچه ها تاکی باید کاسه لیس باشید رهبری پر فقط سخنگو هست

ریس ارتش آقای وحید خراسانی رییس بشه

ریس سپاه آقای گلپایگانی 

اینام می‌شینن با هم مشورت میکنند قرآن نهج البلاغه وسایل شیعه هم میزارم وسط مشورت از منم خواستن با کمال میل

همه وظایف به این شکل

اسابقون اسابقون اولایک المقربون

هر کی مرجع تقلید بشه و خاص باشه بهش از این سمت ها داده میشه

 بالا برید و که تقلید اولیا الله شید 

تازه من فقط برای ایران نمیخوامتون من صادرتون میکنم

اولیا الله شدن هم کاری نداره فقط اسلام پیاده کن

اولین جا هم انگلستان

بی بی نمی‌دونم کجایی

بیا دارم برای کشورت آدم مثل خودم تربیت میکنم 

بی بی انگلستان دیگه سرتون به برق نمیزنه

زهرات نتونست بیاد ولی آدمایی می‌فرستم جام تو مواظبشون باش

حتی ریس جمهوری نداریم سخنگو داریم همه وزرا مرجع تقلید که دوست دارم اولیا الله باشن البته چند تاشون غیر معمم انتخاب کردم


قوه قضایی هم که مواظبشون هم مواظب تیم رهبری


مجلسم که همه معممن با روایات آیات قانون تصویب میکنند یا رد میکنند نظر شخصی نداریم بعضیارو اشتباه انتخاب کردم قبلن


پول یارانه مردمم که فکر کنم به ۱۰,۲۰میلیون برسه  ازشون میگیرم خونه میسازیم خودرو بهشون میدیم کشتی تفریحی تور درست میکنیم بیکاریم از بین میره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد