وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

رمزیه نظر منه

علی با میر حسین نقشه کشیده بودن که محمود نیاد همه میدونستن محمود رای آورده با اون رای خونه سازی وام ها

میخواستن یه کاری کنند که مردم باهاش مخالف بشن هم بهش بگن وحشی محمد علی هم جزوشونه حسین بخاطره محمد علی جمع کردن اونم جزو علی هست 

الان هی رد صلاحیتش میکنند ابروشو بردن وزرا تقلبی بهش معرفی کردن

محمود مرد خوبیه سواد نداره و خیلی سادست

سادگیش خوبه منم سادم ولی سواد لازمه


اینا برآورد کردن هزاران یا میلیونها محمود وجود داره من اگر حرف بزنم و جلسه پرسش پاسخ بشه اینا همشون میشن علامه

علامه ای که مملکتم میخواد داشته باشه تا اسلام پیاده سازی بشه برای همین میترسن منو آدمهایی که میتونیم

روح انقلاب مال مطهری میدونستن نه خودش همشون میدونستن

حرفهای مطهری رو بزارید حرفهای روح بزارید یکی شعور یکی شعار شهدام فرزند مطهری هستند نه روح فکر کنم یک هفته بعد از انقلاب کشتنش 

آنقدر از مطهری نفرت داشتند منتظری رو درست کردن خودشون بعدشم ریدن بهش همش الکی بود میخواست بگه مطهری بده


من نمی‌دونم مطهری باهاشون چی کار کرده بود خیلی دلم میخواد بدونم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد