وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

هلند به من روسری هدیه داد انقدرم خوشکله

با ایما اشاره گفت رو پیرهن بچه های کوچیک ما هم نوشتن سکس تجاوزم میشن حتی در خواب زنامونم هر کدوم یکی دو تا دوست پسر دارن هم مرده هم زنه

همه خسته ایم

 جهان خسته است از الت پرستی

از فساد از دزدی

از ادم کشی

از گرانی

دنیا خستست کورید نمیبیند

یعنی ریدید به دنیا

بسه دیگه 

بسه


قرص امریکا از 2000 تا الان قرص اعصاب نداده بیرون یه قرص بده بخورن انقدر الت پرست دزدی فحشا گه بودن نداشته باشن دیگه


داداشام شما هم یکی از فعالیتاتون اینه کارخونه تحقیق و تولیدقرص اعصاب فعلا اعصاب


من همیشه از اعدام زندان تیمارستان بدم میومد تو خونه خودشون قرص بخورن

امریکا یه کار جالب کرده اونایی که ادم پیششون نیست هر هفته میان پیش پلیس چک میکنه البته اون میکشه تو نکش هرهفته بیا چکت کنم قرص خوردی یا نه از رفتارات رتاراح الت پرستیه یا نه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد