وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

منم تو گینس رکورد تنیس زدم قالیمو جمع کردم از صبح ساعت ۹شروع میکردم تا ۹ شب به پسرمم یاد دادم

تو خونه هم شلوارک چسبون با تاب آرایش تو بیرون چادر جوراب مقنعه یا روسری دستکش

یکدفعه لاک زده بودم البته طرح لاک با وضو هم داده بودم

لاک میزدم دستکش میپوشیدم بعد از دستفروشی خرید کردم تومترو

دستکش در آوردم تا پول بهش بدم پول که دادم پولرو به صورتش زد گفت الهم صل علی محمد و آله محمد 

دفعه بعدی دیدمش چادر پوشیده بود

کاش یه کار خوب پیدا کرده باشه


دیگه اینا ترکیدن 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد