وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

اصلا به من می‌گفت زهرا تو دیونه ای خودت تشخیص نمیدی

میگفتم خوب قرص میخورم

می‌گفت نه با قرصم خوب نمیشی

نکبت تو که زنجیری هستی عوضی بیسواد

کتاباشو برید بخونید همه چرت پرت فقط کلمات قلمبه سلمبه

هزار بار به جوادی آملی گفتم داری درس میدی کلمات قلمبه سلمبه بی معنی نگو مردم نمی‌فهمند 

اگر راست میگی داری تدریس می‌کنی کلمات قلمبه سلمبه نگو 

حالا باز جوادی آملی یه مفهومی توش میشه پیدا کرد 

کتابهای این افتضاح بی سواد تمام

توی دادگستری ارتشم کار میکرد 

و من چقدر مهربونم باهاتون گفتم زندان تیمارستان نه فقط قرص اونم نه گچ بشید فقط از عقاید گهیتون دست ور دارید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد