وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

من از بچگی با داییام استاد شاگردی رو شنیده بودم

حسین گفت من استادم حالا نگو شیطان پرست بود 

یدفعه سوم دبیرستان  مدرسه بهم گفت بیا معلم احکام شو این گفت نه نشو

آنقدر زن مرد تحقیر میکرد 

شام هستم  پول خود بچه ها بود 

یادم نیست یه عیدی بهمون داده باشه

یکدفعه من گفتم معلم به دانشجوش تولدش هم تبریک میگه هم هدیه میده صد بار گفتم یه باد بزن چینی به من داد به داداشم گفت بهش بده

خاک تو سر همتون  همه شیطان پرستان 

گداها 

روز معلم معلم یک کیسه شکلات نمیاره پخش کنه یا روز دانش آموز 

دراکولا بود لامصب


چقدر دوست دارم منم مثل مطهری بشم 

بعد دختر عمم از پول خودش می‌رفت گل سر می‌خرید از این گل زیرا هر کی قرآن خوب میخوند بهش هدیه میداد

به منم داد 

داداش زینیم یه بار گفت آبجی بیا موهاتو شونه کنم شونه کرد ریز ریز بافت تهشم از اینا زد رفتم مدرسه روسریم در آوردم دخترا میشه از اینا به ما بدی یکی دوتا بهشون دادم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد