وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

ادم مگه باشوهرش اینجوری صحبت میکنه تو کثیفی

تو شلخته ای

تازه پیامکم بفرسته

خجالت بکشید من دهنم گاز گرفتم وقتی اینو شنیدم

ادم به شوهرش میگه اقا

هرکاری دوست داره بزار بکنه

ناراحتی جمع نکن

نفقه پول ریخت پاش گردناشه که بهت میده

اصلا بهشوهر میگی پول؟

فقط یدفعه بهش بگو اقا منم خرج دارم اگه چیزی گیرت اومد به منم بده فقط یکبار

خونه رو تمیز کن مرتب کن غذا بپز اشپزی کن

من شوهرم شیطان پرست بود والا الان سر خونه زندگیمون بودیم

وقتی برگشتم خونش حتی لحن صحبتش عوض شده بود مارمولک


خانوما اقایون مارمولک زیاد مواظب باشید نره تو استیناتون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد