وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

بیرون گذاشتن مو

با بیرون اومدن مو هم فرق می‌کنه

بیرون موتور میزاری حتمی روسری و مدل بستن روسری تو پیدا نکردی 

بچه ها من روسری برقا سیاها طرح دارا  بزرگ گرفتم از این طرح ها بستن روسری پیدا کردم  فالو کردم خییییییلی شیک با چادر 

بگم ۱۰تا خواستگار نه دوست پسر پیدا کردم از بابا مامانم خواستگاریم میکردن

تویی که موتو میزاری بیرون تو روسری تو پیدا نکردی با مدل بستن 

من یه مانتو بلند دارم تا نصفه دکمه میخوره زیرش شلوار لی چسبون با جوراب مشکی با کفش پاشنه بلند با روسری مشکی اونم سبک گره ای


کاش من مانتویی بودم بتون میگفتم چه سبکی 

اصلا دیونه میشدید 

البته من چادر پوشیدم روش



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد