وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

بیماری اعصاب هرکدوم یه بویی میده 

دیدی من درست میگفتم یه چیزی کم زیاد میشه

مثلا سایکوز یه بویی خاصی داره بوی تند نمیدونم چیه

دوقطبی یه جور  بوی تند نمک انگار نمک غذات زیاده 

افسردگی یه جور 

عصبی یه جور من بوی شیر خشک میدادم الان که قرص میخورم بو نمیدم

حتی ادرارت یه بوی خاص میده

طفلک ماها نکه اسکل بازی در میاریم مردم بدشون میاد راجعبمون تحقیق کنند 

البته اینها همه قبل از قرص خوردن

داداشام و بعضی از فامیلم من شما رو فقط دارم این پول برید روش تحقیق کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد