وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

یعنی ما چون اعصابمون عجله داره تند تند پیام میده داریم میدویم همیشه باید اسممون روانی باشه یا بیمار روانی تیمارستان؟

حیونو تیمار میکنند نه انسانو

12 ساله دارم فش میخورم

حتی نمیشه بهش گفت ما بیماریم چه برسه بیمار روانی 

بعد تازه میگن روانپزشک؟؟؟؟؟؟

دارم فکر میکنم من چقدر مطالعه داشتم و شما چقدر؟همتون پزشک غیر پزشک

زین پس بهتره به جای روانپزشک درمانگر  گفته بشه

چون یه دردیه ماها داریم اونم اعصابمون میدوه قرصا باعث میشن یواشتر بره

بخدا همینه فقط تمامشون

انقدر تو بوق کرنا کردن

تیمارستان ساختن

پرستار پزشک خودشون عصباشون پرتاب بانیزه میکنه

به این چیزا احتیاج نیست

یه قرص الانزاپین نصفش میکنی یکی صبح یکی شب

یک لیتیم روزی سه بار

یه بیپیریدین 2 هست هر وعده نصف

این نسخه خیلیاست اگر احساس کردی کمه الانزاپین بیشتر کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد