وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

بچه ها دیگه پرونده اون درمانگرانگرا رو ببندیم

البته چکاب واژه ش درست تر از آزمایش و تحقیق

خوب چه خبر ؟

خوبید؟

اولا آنقدر خجالت می‌کشیدم بگم من قرص میخورم

فرض کن یکی خجالت میکشم بگه عصبای بدنم تند تند به هم پیام  میدن اینو میخورم یواش ترش میکنم خجالت بکشه خخخخخ

بعد جالبه هر کی یه جوره ولی همش همینه 

یه حرف اشتباه که می‌شنوم اینکه الانزاپین اعتیاد آور 

کدوم احمقی اینو گفته؟

ساختار الانزاپین برو از پزشک پوست مو بپرس بقیقه که بی سوادن

من همین الان میتونم قرص الانزاپین نخورم و هچیمم نمیشه

فقط خندم می‌ره برای بقیه هذیانشون میاد من هذیان ندارم فقط خنده م می‌ره لیتیمم قطع کن عصبانی میشم 

فرض کن یکی همش داره میدوه چه حسی داره شروع می‌کنه داد زدن عصبانی شدن خودشو زدن آخه همش داره میدوه چه حسی داره دقیقا تو بدنمون اینجوری میشه من البته

نه لیتیم اعتیاد اوره نه الانزاپین نه بیپریدین بیپریدین هم شل می‌کنه عضلاتو‌

آنقدر رو فرصتی من عیب نزارید دکتر بازی در نیارید مصرف کنید 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد