وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

سلام

12 سال حرف دارم براتون بزنم

بعضیا میپرسن زهرا تو چجوری معروف شدی

باید بگم من اون اولا که شروع به سخنرانی کرده بودم به خ ر ر گفتم اصلا حرفای منو به مردم به نام خودتون بزنید و اجام بدید

میدیدم اینا برعکس حرفام حرف میزنند تازه توهینم میکنند

اون دفعه که خ البالو کاشت و گیلاس تو خونش تازه دستور داد بسیجیا چند هزار راس برن درخت بی ثمر بکارن

ای من سوختم هی به خدا گفتم خدایا تو شاهد باش 

سر همه چی با من چپ افتادن 

ولش کن گذشته ها گذشته

الان میخوایم با سانتافه بریم بنایی خخخخخ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد