وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم


به روش خیلی راحت میتونم حالم خوب باشه

نمیدونم شاید شما بهش بگید معجزه

بله معجزه خدا ست

با نوشتن زهرا یادته کجا بودی الان کجایی پس حالتو خوب کن و مواظب حالت باش .

چند جا بزن اینو به اسم خودت

نزار هیچ کی بهت بگه ولی چند جا بزن

اگه دیگه حالت بد شد اصلا تا نگاه میکنی سریع فکر بد میپیچونی 

باور کن هیچ قرصی هم احتیاج نداری 

نه مواد مخدری

نه هیچی


بچه ها من قران خوندم اگر ما ایرانیها قران درست فارسی داشتیم کلمون امام زاده میشدیم

من تعبیرمو از قران میگم همتون قش کردید اگر قران درست فارسی باشه با دستور زبان درست شما چی کار میکنید؟

بچه ها همتون عاشقید مثل من میدونم برای همین دوستون دارم


هر چی از رذایل اخلاقی دوست نداری به حالت فش برای خودت بنویس بزن به دیوار دیگه نمیگی

دوست داری چیزی اخلاقی توت روشن شه بزن

اگر از اینا هستی که شوری هستی بنویس برای کسی تب کن که برات بمیره تو عزت نفس داری توحقیر نیستی خدا تنهاست امام زمان تنهاست زهرا فعلا تنهاست خخخخ پس تو هم میتونی تنها باشی ولی با عزت سلامت دوست داشتنی خوب گو گولی مگولی .خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

میدونستی تو کل جهان مردا بیشترن مگه مادراتون ازدواج نکردن پس چرا تو نکنی ولی در بهترین حالتش 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد