وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

تو رو به حضرت مهدی به خودت لیبل نچسبون 

نگو نگو

بگو من عالیم

من سر حالم 

من هیچیم نیست

من باید بدوم

من باید سیگار بزارم کنار از همین ثانیه

من باید مواد بزارم کنار

من باید عصبانیت بزارم کنار

من باید خصوصیات بد بزارم کنارم

من باید خوش باشم

من بایدخوشحال باشم

من هیچ مریضی ندارم دوتا پرهیز غذایی میکنم خوب میشم

من پاکم و پاک زندگی میکنم

من ارزشمندم

من باارزشم خیییییییییییییییییییییییلی بینهایت اندازه کل کهکشانها

من مثل اهل بیت زندگی میکنم اندازه وسعم میبخشم همسرم بچم از پول من سهم دارن پس تا وقتی که پولدار نشدم خونه ماشین خوب نگرفتم چیزی نمیبخشم بجز صدقه جزیی .احتیاج به همش نماز نیست احتیاج به همش روزه نیست همش قران نیست من سر کار میرم و به هیچی جز کارم فکر نمیکنم  من برای کارم تلاش میکنم. من عقلمو به کار میگیرم برای زندگی بهتر خودم و خانوادم .خانوادم اگر ضعیفن بهشون پول میدم 


بخدا اینا رو هی بگی و بخونی مثل ذکر هفت قطبی هم باشی درمان میشی اسکیزو هم باشی درمان میشی پول میاد همسر میاد انگار از تواسمون دلار برات میریزه فکر مثبت فقط داشته باش به نداشته هات اصلا فکر نکن  عوضش داشته هاتو هی تقویت کن اصلا نداشته هات میپرن تو 


بخدا اگر اینا منو نکشن یهروز زهرا رو میبینید که تو خونش زیر پاش واقعا دلار ریخته جمع نمیکنه 

شما همتون مثل زهرایید فقط باید بخواین 


خدایا کیف میکنه میگه افرین بیا بگیر 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد