وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

 بچه ها غیر از گفتنم به شما و طرحام

الان خدا یه کار قسمتم کرده حقوقش به نسبت خوب به من گفتن تو بشین یاد بگیر اول فیلم های انرژی معنوی هم گوش بده حقوقتو میدیم هر وقتم امادگی پیدا کردی کار شروع میکنیم کارو

خدا پدر و مادر شون بیامرزه 

دم خدام گرم که همچین کاری رو برام جور کرده که من حتی برای اموزش دیدنم حقوق میگیرم حتی برای حال خوبم 

دم همتون گرم

باز بگو خدا بده

خدا خسیس

خدا ادمهای خوب و سر راهت نمیزاره 

بخدا گریم میگیره

فرض کن خدا گفته تو برای حال خوبت پول میدم جیرینگی

باز بگو بده

زهرا اومده که حالتون بهتر از حتی حال شما کنه 

بگه مردم خدا عاشقانه هممون دوست داره

فرض کن من نشستم بخاطره حال خوبم پول میگیرم خخخخخخ

خدایی عجیب نیست 

خدایا شکرت

انشالله سفرهاشون پر برکت تر بشه ادمهایی که این لطف به مردم میکنند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد