وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

بچه ها من استاد اخلاقتونم خخخخخ

البته استاد اسلامتونم

حالا صبر کن الان دستور ماشین بود

بعد دستور کار

دو سه ماه بعد دستور خونست همتون خونه میخرید

بعدم دستور ازدواج با 5000 سکه عروسی هتل استقلال یا هما 

مردام زن بسیار خوب  و همه چیز تموم زن قانع برای ازدواج زن خوبی نیست مردا از همین الان برن روز هتل استقلال هما کنند 

همتون میرید ازدواج میکنید

دوسه سال بعدم بچه همتون بچه دار میشید اونم تو پول فراوان  اخلاقای بسیار خوب بچه هایی بسیار خوب و حال همتون خوب 

5 تامدرک دکتری 

تمام خخخخ

به همین سادگی

من با مردم از این کارا کردم برای چی خ حسودی میکرد و ر 

کم کم امام زمان و خدا کمک کنند میارمتون تو برج تو خلیفت الله بهترین ها برای تو هست 

دست خدا و امام زمانمون درد نکنه که به ما دادن


با تشکر 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد