وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

بعضی از خانمها از من میپرسن ما هم بریم سمت پسر اره برید چه اشکال داره اما فقط برای عقد اونم 5000 سکه حق طلاق حق حضانت خیانتم نباید کنه اخلاقشم خوب باشه 

برو ازدواج کن اصلا برو سمتش تلفنشم جواب بده حتمی ازدواج کن 


حالا بهش میرسیم یک سال دیگه وقتی ماشین کار خوب پیدا کردی 

بخدا یه بار رفتم پسره همرو قبول کرد گفت فردا بیا عقد محضری کنیم ادرس محضرم داد گفتم فردا با وکیلم میام گفت بیا حتمی 

چرا برای تو نشه عزیزم

تو همین سایت همسر یابی خاک بر سر 

چرا برای تو نشه 

اما با هم باشیم تا همدیگه رو بشناسیم نداره هرگز فقط جفتتون ادمی باشید که تلفنای همو جواب میدید بغییر از تعهد و اخلاق خوب 

مطمان باش طلاق نمیگیرید هرگز 

اما فعلا تمرکزتو بزار رو ی ماشین 5 ماه فرصت دارید بهترین ماشینی که میتونید بخرید بهترین بهترین 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد