وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

یه دوست داشتم مذهبی بود پرستار بود بعد چند وقت یه خونه خرید تو برج توی سعادت اباد 

شوهرش اصلا پولدار نبود اتفاقا بچه هم داشت 

بنظرم خود خانوم هم خرید خونه رو 

مثل ایشون ده ها نفر براتون میارم 

خدا به اونا داده چرا به من تو نده تازه مکه حج تمتعم رفت همون موقع که خونه تو برج خرید 

لامصب پزشکا هم نمیتونن اونجاها یه همچین خونه بخرن ماشالله

نون باورو اعتقادشو نوش جان کرد انقدر این زن مهربون بود و فوقالعاده دست بخیر از علمش میزاشت برای مردم 

خدا انشالله بچه هاشو براش حفظ کنه

گفتم مثل ایشون خیلی سراغ دارم 


بعضی وقتا اگر پول کمک نکردی علمتو کارتو کمک کن حداقل

بخواه میشه

بخواه میشه

بخواه میشه بیشتز از همه 

قدرشو هم بدون چون خدا بهت داده ل ان شکرتم ل ازیدنکم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد