وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

سر رشته و کار  هر چی دوست داری اصلا به شدن کارش یا قبول شدنش فکر نکن فقط توکل بخدا بعد بخواه 

رتبه روانشناسی من 70 شد فوق

بخدا دوساعت هم درس نخوندم بخواه بشو . البته خیلی روانشناسی گوش داده بودم خیلی ولی درس نخوندم  زیاد البته از گوگل مطالب همینجوری روانشناسی میخوندم .سخنرانی مذهبی خیلی گوش میدادم 

بعد وزارت اطلاعات لعنتی اجازه نداد 

برای شما که غلط کرده اجازه نده  ولی درسم تا وقتی که دوست داری بخون کلاس بیرون هم رفتی برو اندازه وسعت درس بخون 

قبول میشی

میدونی روانشناس مطب میزنه خخخخخ

یعنی فرتی خانوم یا اقای دکتر  میشی :))))

بخواه بشو  توکل به خدا کن بشو

میبینی چقدر همه چی اسونه همه چی 

درس دوست نداری بخونی زیاد سخنرانی گوش بده من همین سخنران تلوزیون میدیدم همون حال خوب و بقیه خخخخخ

یعنی واقعا ببین چقدر همه چی راحته 

تلوزیون انقدرم خز نیست خخخخخ

دکتر دوست داری بشی ولی درس زیاد نخونی شبکه اموزش ببین دکترای تلوزیون ببین توکل کن بخواه بشو 

به همین راحتی

به همین خوش مزگی 

برو امتحان بده قبولی انشالله 

اگرم دوست داری درس بخونی بخون هرچی دوست داری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد