وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

انشاالله که هیچ وقت هیچی نشه

اگر شد پاشو بیا خونه من اینجا برای همتون امن


الله اکبر

بیا خونه این دیونه که بردینش بیمارستان حالا بشه امن ترین جای ایران 

الله اکبر

دیدی خدا چی کار میکنه؟

اخه من این دفعه اخری خیییییییییییییییییییییییییییییلی دلم سوخت گفتم خدا تو ببین

امام زمان تو ببین 

به صحرا بنگرم صحرا تو بینم

به دریا بنگرم دریا تو بینم 

به هر جا بنگرم نشان از قامت رعنا تو بینم


ببین اون به همه رحمت میده به همه

خونه کسی که سلب اسایش مردم ایران به قول خودتون میکرد بشه امن ترین جای ایران 

الله اکبر

الله اکبر

یعنی خدا تو کاسه همتون گذاشته 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد