وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

تا وقتی که ماشین نخرید بزرگ نمیشید

زیراب زنی حسابی

احساس بدبختی حسابی

یادتونه سریال رامبد جوان

گفت زیر اب نزنی زیر اب میزنن:))))

این مصخره بازیها جمع

اول ماشین 

شده طلاهاتونو بفروشید ماشین بگیرید 

حرف گوش کنید 

من تلیاردی پول دارم برای همین میخوام یواش یواش بخرم بعدشم مامانم منو میکشه واقعا خطر مرگ دارم والا حتمی میخریدم 

وقتی احساس امنیت مالی نکنی هی زیر اب اینو میزنی هی زیر اب اونو 

چقدر بهتون پول بدن احساس امنیت مالی میکنید ؟همونقدر از ماشین موتور پول دربیارید 

خوب بریم سروقت کارای منزلی

کار همینجوری راه انداختید؟

هرچی شد بگو زهرا گفته ما انجام میدیم تمیز باشهو حلال فقط

از غذا گرفته تا پارچه نمد چرم  این حرفا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد