وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

میدونی من باید وکیل چند تا کارخونه دار در زمینه صحبت بشم برم بتکونمشون افرادشونو دست صاحب کار بدم بگم بفرمایید

اقا من یه سوال دارم

من مولتی میلیاردرم خوب

پس احتیاج ندارم کارمو 


اصلا فکر کن من پول ندارم 

 ولی میتونم برم بگم من میخوام منشی بشم با اینکه اونجا منشی داره ؟منشی در مورد من چی میگه؟یا بگم کارای منشی رو بدید به من

یعنی در حد اینم ادب ندارید 


باید برم کارخونه یفست با ادبم بتکونمشون بشونمشون سر جاشون اونوقت به صاحابش پس بدم بگم بیا اماده برای کارهای بزرگتر 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد