وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

من استاد کار درست کردن برای مردمم

خودم نزدیک 100 نفر گفتم چی کار کنید رفتن درست کردن و همشونم کار پیدا کردن 

فعلا ماشین بگیرید اون لوازمی که گفتم بخرید کیف  کنید اگر کار همینجوری دارید کار کنید

 فعلا از برق درتون بیارم اروم باشید 

بخدا دوست دارم همتونو از برق در بیارم یکجا

غصه اونایی که تو برقنم نخورید 5 سال دیگه که شما همه چی دارید اینا هیچی ندارن چون خیلی باحالن شاید خیلیا شون بیان سمت شما

چون من میخوام بعد 5 سال میلیون ها زهرا تربیت کنم حداقل از نظر کاری و زندگی و خوشبختی دیگه کلا بیان از شما کمک بخوان منم بهشون مشاوره میدم دوباره 

حالا بزار میخوام بعد از 5 سال شما ها که این روش انجام دادید بهتون مدرک دانشگاه زهرا رو بدن معادل لیسانس بتونید کلا مشاوره بدید 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد