وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

بچه ها اشکال نداره هر کی بی ادب الان با ادب بشه

لقمان را گفتن ادب از که اموختی گفت از بی ادبان

میدونی یعنی چی؟

اون زمان که چیزی به نام ادب نبود چیزی از احترام نبود تعریفی نداشت

لقمان میگه هر رفتاری که دیگران اذیت میکرد من بر عکسشو انجام دادم یعنی یه ر وانشناس محض بود 

انقدر درجش رفت بالا که اسمش به عنوان یک دکتر در قران اومده :)

فرض کن حالا ادم در همه چی اینجوری باشه هر رفتاری که به طلاق به ناپاکی به هرچی که بد و مارو به هلاکت میبره حتی پزشکی انجام بدیم میرسیم

بهش میگن الگو پزیری انسان فوقالعاده الگو پزیر هست 

این طرح 5 سال پیش من بود گفتم کنار خوبیها بگو بخاطره چی شکست ادم میخوره بر عکسشو بکن

امکان نداره خوشبخت نشی

فقط از ادب اسمش در قران خدا اومد خدا گفت این پرفسوره منه 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد