وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

بچه ها من انقدر کار دارم که انجام بده کسی هم من سود کنم هم اونا

چون کارام تیمیه و تخصوصیه نتونستم ادامه بدم

بخدا انقدر دوست دارم ادما کار بخوان بگم بیا تو تیمم 

هی تیم بسازم هی شرکت هی کارخونه

بخدا

بدبختی نمیان به من بگید 

یه مدت در به در دنبال ادم بودم که کار راه بندازم 

چند نفر به عنوان اسپانسر و کارمند ییدا کردم کم بود ادم داشتم  نتونستم بزنم 

تو رو خدا ادم کامپیوتری میشناسید به من بگید 

انقدر کار دارم براتون نمیدونم کجا برم بسپارم ادم بگیرم 

یکیش کامپییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییوتر در همه چیش از فیلم کارتون برنامه فلش بازی ویندوز همه چی

یکیش کارایی مثل کنسرو واین چیزاس

کلا بگم تو همه چی 

ولی هیچ کس به من نمیگه کار میخوام حقوقم کمه به من هیچ کی نمیگه

الان در به در دنبال راننده هستم 10 هم حداقل میدم 

هی میگید کار نیست تورو خدا بیان به من بگید من هزاران کار دارم براتون تازه حقوق 10 به بالا 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد