وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

بچه ها شما خودتونم خوبید که حرف خوب دوست دارید

خوبی خوبی میپزیرد عزززززززززززززززززززیزم 

پس به خوبیهاتون افتخار کنید و پر رنگ ترش کنید


راستی ماشین خریدید؟

بخر دیگه 

بخر من میخوام ببینم تو خریدی

از 18به بالا 

یا خودت رانندگی کن یا بده دست یک راننده تا باهاش رانندگی کنه


من میخوام اینو بدونی که تو هر کار خوبی میتونی انجام بدی بینهایت و سیر نشی 

شاید بپرسی ماشین خریدن خوبیه؟ اره خوبیه عزیز برو بخر حتمی  ادم به خودشم باید خوبی کنه

 ادم باید خوش باشه در چهار چوب اسلام

ماشینتو خریدی برو کبابی تو و خانوادت یه دل سیر کباب بخورید لباس خوب بخر بپوش

پولیم موند زنگ بزن سازمانمون توی برج سازی کارخونه سازی شرکت کن تاسودم کنی 


اخیش توی این یک ماه مقداری از مردم نفس کشیدن خدارو شکر

بقیتونم برید بخرید من منتظرم 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد