وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

نمی ارزید بچه ها نمی ارزید 

شما که سپاه ارتش بسیج برید دنبال علما و دانشمنداتون همشون تو ایرانن برید پیداشون کنید به حکم قضایی 


تو رو خدا قرصاتونو بخورید

حرکت از پیش خودتون نزنید اگر میایید تو خیابون خانه من 

باور کن من اتوبوس وزارت اطلاعات میبینم اونجا وایساده 

گفتم به من کاری ندارن چون میگن زهرا اگر به حکومتم رسید اعدام نمیکنه

وواقعا هم همینه من اعدام نمیکنم حبس ابد با کار تا ابد میدم 

یکیشم بخاطره اینه که کلا سوپاپ اطمینانم برای جر ندادن خانواده اینا 

اینم راست میگه 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد