وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

بچه ها فقط یه چیزی

بهش گفتم من زنتم؟ گفت من زن ندارم تو معشوقمی خخخخخخخخخخ 

یک پسر همسن منم بود کنارش اون اصلا نه فیلم دید نه نانسی یک ته ریشم داشت من به اون کار نداشتم اصلا حتی باهم حرف نزدیم

فقط به اون اقا گفت پسره مادرش قحبس شده نماز جماعت یه عده مردم مردم پشتش نماز میخونن

موهاش فر فری بود جالب بود

اون اقا من ندیدم سیگار بکشه من به اون اصلا کاری نداشتم اونم اصلا کاری با من نداشت 


چسبیدم به این خوشگله خخخخخ

داشتیم تو خیابون راه میرفتیم من بازو شو میگرفتم دستشو کشید دستمو گرفت 

بچه ها چشاش انگار منظومه بود توش 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد